Well they just want you for your dough.

För några dagar sedan beställde jag smink från internet igen. Så fruktansvärt trevligt att slippa parfym-huvudvärken samt känslan av otillhörighet och obekvämhet en lätt kan känna i sådana butiker. Plus att en fick en sådan här presentpåse.
 
 
Jag slet sönder den i en oerhörd iver, men blev aningen besviken på innehållet som visade sig vara någon sabla kräm och en skimrande lotion (jag är väl ingen Twilight-vampyr heller?). Men ändå, GRATIS.
 
Självklart var kameran felvänd när jag skulle fota presentpåsen, så här kan ni även beskåda mitt genuint lyckliga ansiktsuttryck när jag öppnade min "beautiful treat".
 
 
Gratisprodukter och smink rätt ner i brevlådan i all ära, men bäst av allt är såklart bubbelplasten.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0