You lost your heart.

Appropå videokväll förresten, första veckan mindes vi ju 90-talet och Backstreet Boys, och jag visste precis vilken video jag VILLE lägga upp, men jag fick nöja mig med det näst bästa eftersom jag inte mindes titeln på låten och inte heller kunde hitta den bland alla Youtube-träffar. MEN - nu har jag hittat den! Så här kommer en liten uppföljning till BSB-videokvällen.
 
Jag och en kompis hade upptäckt att om man stoppade i en av Backstreet Boys-skivorna i datorn (Alltså. Teknikens under.) fanns där även en musikvideo man kunde titta på, vilket vi också gorde. OFANTLIGT många gånger. Vi var båda två dödligt förälskade i Nick Carter, och ägnade mycket tid åt att pausa videon för att hitta det ögonblick då han var allra snyggast.
 
Idag kan jag känna (även om det kanske inte riktigt är min "kopp te") att jag för första gången förstår exakt vilka slags känslor som rörde sig inom mig som 9-åring. (Se 2:15-3:56.)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0