Turns out I was a vampire myself, in the Devil Town.

Ja. Alltså. Förra helgen hände det här:



Jag ramlade. Igen. I samma skor som sist. Men jag skyller på kombinationen av halt underlag, alkohol och det faktum att jag aldrig går på streck. Skorna är nämligen för snygga för att sluta användas. Varför har jag inte skrivit om det här tidigare, kanske ni undrar nu? Men herregud, jag har väl ANDRA saker för mig än att berätta för er så fort jag gör mig illa. Men den här veckan har jag inte bara en, utan TVÅ hemtentor att skriva, så nu passar det mig PERFEKT att skriva om oväsentligheter.

På grund av denna olycka har jag i snart en och en halv vecka haltat runt med stukad fot och skadat knä. Och tro inte att jag klagar nu, för det gör jag VERKLIGEN inte. Tvärtom har jag nästan bara dragit fördel av min ganska lindriga skada. Bland annat har mina föräldrar handlat åt mig, och jag har kunnat skylla min stela och obekväma dansstil på att jag har ont i foten. Trots att jag dansat EXAKT som jag alltid gör. Vad är det man brukar säga? When life gives you lemons, make lemonade.

Dagens låt: Devil Town - Daniel Johnston

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0