There's nothing to mention, and nothing has changed.

Ursäkta avbrottet, men jag har varit på välbehövlig semester utan internet. Exakt här har jag varit:
 
 
Och gjort lite sånt här:
 
 
Zombieliteratur, givetvis.
 
 
Nu ska jag inte förpesta eran tråkiga vardag med en massa härliga semesterbilder, jag har också börjat jobba och plugga igen sedan lite mer än en vecka tillbaka, och känner mig själv lite provocerad av all denna sol-vind-och-vatten-känsla. "Men vänta nu! Om hon började jobba för en vecka sedan, varför har hon då för guds skull inte skrivit något blogginlägg?!?" tänker ni säkert. Förklaringen är att jag helt saknat inspiration, och ju längre tiden gått, desto mer krav ställde jag på detta Första Inlägg Efter Semestern. Nu har jag bestämt mig för att sänka ribban lite och bara köra, så här kommer det: första inlägget efter semestern.
 
Häromdagen var jag supernära att köpa vita gardiner, men ångrade mig i sista stund och bytte mot ett par aubergine-färgade. Puh! Tänk vad vidrigt ljust och luftigt vardagrummet hade kunnat bli annars. Hemska tanke.
 
 
Jag har naturligtvis tänkt en hel del på Batfleck också, men mer om det en annan gång.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0