You don't turn down.

Det var inte särskilt länge sedan jag skrev om Community, men vad fan, älskar serien så mycket att jag gör det igen. Framför allt ÄLSKAR jag Dean Pelton, och när jag hittade denna samling med hans bästa utklädnader kunde jag inte låta bli...
 
 
Har du inte sett serien än bjuder jag dessutom på en kort motivering till varför du ska börja.
 
 
I föregående klipp framgår det kanske att serien aldrig riktigt fått den uppmärksamhet den förtjänar. Säsong fem börjar i januari, så du har gott om tid att kolla ikapp, och så kan vi väl tillsammans se till att serien får lite efterlängtad cred? Tumme på det? #sixseasonsandamovie
 
Dagens låt: You Don't Turn Down - Marnie Stern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0