The secret is still there.

Okej, jag ska erkänna att jag försummat denna del av internet den senaste tiden, mycket pga min Årliga Romatiserade Höstdepression.
 
 
Detta brukar, förutom ovantsående symptom, innebära att min kärleksrelation till kaffe intensifieras, samt att jag flyr verkligheten genom någon form av populärkultur. Denna gång har jag uppslukats totalt av den nyligen avslutatde serien Fringe.
 
2 minuter in i pilotavsnittet hände nämligen något som fick mig att förstå att jag hittat något av det bästa TV har att erbjuda - passagerarna på ett flygplan började SMÄLTA, och en kille TAPPADE HAKAN. Bokstavligt.
 
 
Och efter det blev det om möjligt ännu bättre! Märkliga LSD-trippar. En kvinnlig FBI-agent som sparkar galet mycket röv. Konspirationsteorier. En kvinna med robotarm. En galen vetenskapsman. En ko. Och kanske bäst av allt: Joshua Jackson (Mighty Ducks, Dawson's Creek) i skäggstubb. Det KAN hända att jag stundtals sitter ungefär såhär i soffan:
 
 
 
 
 
 
Eh, okej, avbryter innan det här blir alltför obehagligt.
 
 
Nä, nu hinner jag inte mer, har ju fortfarande två säsonger kvar. Återkommer förhoppningsvis inom en snar framtid, eventuellt med uppdatering om min mun. (Ja, ni läste rätt - min mun.)
 
Dagens låt: The Secret Is Still There - We Are The Storm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0