Elevate me higher, please.

Igår lovade jag er en uppdatering om min mun, och sedan dess har många hört av sig och varit nyfikna. Nej, nu ljög jag. Ganska exakt ingen har hört av sig. Men jag försutsätter ändå att ett extremt stort intresse finns i denna fråga, och därför kommer nu en komplett lista på alla de sätt jag skadat min mun de senaste tre dagarna:
 
- Skar upp mungipan på en sked när jag skulle käka gröt.
 
- Skulle sno en köttbulle av min bror när han inte såg på, plockade en ur stekpannan, och blev straffad direkt i form av brännskada av ungefär tredje graden på tungan.
 
- Vaknade mitt i natten av att jag bet hål på min egen tunga. Ja, detta tycker jag själv är så märkligt att det kanske tål att upprepas: Jag smällde alltså igen min käke med sådan kraft att jag BET HÅL PÅ TUNGAN. I sömnen.
 
 
 
Dagens låt: Monsters of Sunderland - British Sea Power

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0