I was blind, now I can see.

Men hörrni, att det skulle ta mig nästan ett helt år innan jag upptäckte stavfelet i headern! Helt galket!
 
 
Jag föreställer mig nu att ni alla suttit i snart ett år och fnissat och tänkt "tihi, hon har fortfarande inte sett att det står 'galkenskap', tihi". (Ja, ni har tänkt "tihi", precis som en gjorde när en var 13 och smyganvände mamma och pappas modem och sexchattade med okända människor på msn, och sedan när det började hetta till sa att en var förlamad och saknade känsel nedanför naveln.) Och det är ju nästan så att en känner sig lite dum - men jag tänker låta det stå kvar. Mest för att jag inte orkar rätta till det, men också lite för att nu när jag själv är med på det är det ju nästan lite roligt. Om ni lovar att jag får vara med och fnissa nästa gång? Lova det?
 
Dagens låt: Movin' On Up - Primal Scream

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0