Your world felt unharmed.

Igår var jag hos ett par vänner i Knivsta och drack vin och spelade Svea rike. Den kombinationen visade sig vara ... intressant. Jag hade aldrig spelat spelet förut, men blev VÄLDIGT engagerad, och  framför allt (kanske mest för att jag inte fattade vad det innebar) OERHÖRT rädd för krig mot Ryssland (pga alla mina handelskontakter där). Krig visade sig inte vara så farligt, tvärtom var jag Sveriges ledande stridsmakt och bidrog till att vi vann ungefär SAMTLIGA krig. Trots detta vann jag inte (!), men misstänker att de andra utnyttjade min okunskap när poängen räknades ihop.

 
Jag har också upptäckt mitt nya bästa godis, eller hur man nu kategoriserar chokladpopcorn. Jag älskar ju att kombinera salt och sött och brukar därför i princip alltid köpa två saker (chips och choklad, cheezeballs och choklad, chips och glass osv.), men nu när chokladpopcorn finns behöver jag ju bara köpa en påse!*
 
 
Här ser ni dessutom hur jag ger ett utmärkt exempel på hur man tar lajk-knappen ut i verkligheten. (Blir för övrigt lika rädd för min extrema skomakartumme varje gång den fångas på bild, att det där liksom är normalläget för min tumme att befinna sig i?)
 

Får tyvärr ingenting betalt för denna reklam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0