You can't stay angry forever, or so I'm told.

Jag är verkligen inte den som klagar på singellivet - tvärtom! MEN, det kommer ungefär två tillfällen per år då det här med att vara singel inte känns så super:
 
- Den fredagkvällen då man inte har något att göra och bestämmer sig för att tvätta, för att vem fan tvättar på en fredagkväll? För den som inte vet är det tydligen BARA par som tvättar på fredgkvällar. Antingen tvättar de tillsammans, eller så står den ena och tvättar tvätt som helt uppenbart inte bara är hens egen, för att sedan gå hem till den andra som under tiden lagat en kärleksfull måltid, och sen ska de ha myskväll medan man själv går upp till en tom lägenhet och äter majs och kollar på zombiefilm. Och viker tvätt.
 
- Alla hjärtans fucking dag.
 
Men i år har jag faktiskt fått ett kort!
 

 
Från ICA.
 
 
Och så har jag förlovat mig med mig själv med en ring jag gjort av presentsnöre. Själv är ju bästa dräng, som man brukar säga.
 
Dagens låt: HIDING - Pianos Become The Teeth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0