You wish you were red, you're tired of falling.

Nu ska jag ta er med på en hårresande resa genom mitt känslomässiga tillstånd den senaste veckan.



I helgen var håret lössläppt och ungdomligt, känslorna likaså. Jag lade saker och sidan och fokuserade på mig själv, på att ha roligt.

 
 
Måndagsångest. Fick en komplimang för min hårfärg av en främling på bussen, men inte ens det kunde rädda detta kaos. Håret och känslorna flög okontrollerat runt hela huvudet.
 
 
Onsdag och håret och känslorna behöver tyglas, och kanske göra en tidsresa tillbaka till 1900-talets början. Återhållsamt och strikt. Nu ska jag läsa om konsten att slutföra projekt.
 
Dagens låt: You Wish You Were Red - Trailer Trash Tracys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0