We're wise beyond our years, but we're good at bad ideas.

Ja hörrni, det har varit en händelserik helg. Förutom att jag har varit på The Hives och inflyttningsfest har jag dessutom kollat igenom säsong 4 och 5 av Svenska Hollywoodfruar. Jag har nämligen blivit helt besatt av Gunilla Persson, som enligt hennes hemsida är "den första TV-personligheten som, på grund av hennes popularitet och professionalism, har bytt från en reality show till en annan" (!). Jag är oerhört fascinerad av hennes självförtroende, hennes visioner och övertygelse om att hon hela tiden vet bäst. Jag tror att jag skulle må mycket bättre om jag bara hade en bråkdel av dessa egenskaper.
 
 
Att hon sedan är fullkomligt GALEN gör att jag känner att det finns hopp för mig med.
 
Dagens låt: New Ceremony - Dry the River

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0