Stuck in the ways of being an ass.

Har precis kommit hem från The Hives spelning på Gröna Lund. En mycket blöt historia.

 
Såhär peppad var jag innan jag åkte. Jag har ju sett The Hives förr och visste att jag hade en kul kväll framför mig (även om det kanske inte syns på bilden). Vad jag däremot inte visste var att det skulle regna hela kvällen i Stockholm.
 
 
Såhär såg jag ut efter konserten. Och när jag gick hem från bussen, och kände att nu går det fan inte att bli blötare, hände det här:
 
 
 
Nu ligger jag nerbäddad i sängen och försöker återfå någon slags värme i kroppen. Värmedynan och bilder på världens bästa hund hjälper. Däremot undrar jag om min jacka någonsin kommar att bli torr igen.
 
Dagens låt: Main Offender - The Hives

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0