Nobody else's gonna spoil my fun.

Jag vet att jag har tjatat och tjatat om det här med gatuplattorna på stan och mitt problem att gå på dem, men det här blir det absolut sista jag skriver. Jag lovar. Igår testade jag nämligen att ta lite kortare steg med högerfoten, och försökte hitta rätt rytm. När jag började upprepa mantrat "hattifnatt" visste jag direkt att jag hade hittat rätt. Jag liksom FLÖG fram över plattorna. Inget kunde stoppa mig! Hattifnatt, hattifnatt, hattifnatt. Jag kände mig NORMAL igen. Efter ett tag upptäckte jag att det gick ännu lättare om man tog bort i:et och bara sa "hatt-fnatt". Sedan började jag bli OERHÖRT irriterad på att tanten bakom mig gick i hel fel takt och STÖRDE MIN RYTM! Och ungefär DÄR kände jag att jag hade gått lite för långt. Det är dags att släppa det där med plattorna nu. Jag har gått vidare i livet.
 
Dagens låt: Unextraordinary Man - Animal Heart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0