I need it like a hole in the head.

Låt mig presentera det senaste tillskottet i min lägenhet: badrumsfläkten.
 
 
Min hyresvärd bestämde att dessa skulle installeras i alla lägenheter för att förbättra luften, eller något annat som mariginellt skulle höja livskvalitén. Och ja, luften i badrummet har ju blivit bättre (i den bemärkelsen att det inte blir lika immigt när man duschar), men utöver det är jag ytterst tveksam till denna fläkt. Den startar nämligen VARJE gång jag öppnar dörren till badrummet. Jag kan höra att den är avslagen, men att den så fort jag kliver över tröskeln sätter igång med full styrka. Och ja, jag har börjat ta det personligt. Blir luften i rummet verkligen SÅ mycket sämre bara för att jag går in och hämtar en hårborste? Hinner jag verkligen andas ut så pass mycket koldioxid på den korta stunden att luften behöver renas?
 
Förresten, känner man sig inte alltid lika dum när man håller upp mobilen för att ta kort på något, och det visar sig att man har andrakameran aktiverad?
 
 
 
Dagens låt: Lion's Den - Dry the River

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0