When it's you who's standing in the path of a lightning bolt.

Vi kan väl säga såhär: när jag skrev in orden "retro ass" i Googles sökfält och tryckte på enter så gjorde jag kanske inte den mest genomtänkta sökningen i mitt liv. Jag ville få reda på vad summan "retro ass" på min lönespecifikation stod för, och antog att det kanske kunde vara något i stil med retroaktiv assistans eller så, men jag fick faktiskt inte en enda användbar träff. Snarare en massa porr med "retrokänsla". Så nu vet jag fortfarande inte vad jag fått betalt för, men ni behöver iallafall inte göra om mitt misstag (om ni nu inte vill se på retro-porr).
 
 
Dagens låt: Lightning Bolt - Jake Bugg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0