Vapid souls, check the market price.

Förra veckan var en vecka fylld av nya upptäckter och erfarenheter. Först upptäckte jag att jag tydligen gillar Metalcore. Allt i livet känns liksom lite fetare när man vet att musiken i ens öron skulle skrämma slag på samtliga tanter man möter. Framför allt känns det lite coolt att sitta utan säkerhetsbälte på bussen (fastän den där satans displayen i fram bara tjatar och tjatar) och bara: "Fuck the system!" och höja volymen.
 
En annan ny grej var att jag åkte båt. FÖR NÖJES SKULL. Alltså, jag skulle ingestans, utan bara åkte till Åland, utan att kliva av, och sedan tillbaka. Jag har hört att man tydligen gör så för att det är trevligt. (Och kanske, KANSKE, för att man kan handla billig sprit också.) Hursomhelst så kände jag när jag fick frågan om att följa med, att mina knäppa idéer om att saker stora som höghus inte borde kunna flyta, inte ska få hindra mig från att göra saker i livet. Väl ute till havs ångrade jag mig lite, men då fanns det ju som tur var billig sprit till hands.
 
 
Och sedan kanske det konstigaste av allt - efter 3 års studier vid Engelska parken skaffade jag äntligen ett passerkort. Nu återstår bara att se vilka nya erfarenheter den här veckan kommer att bjuda på.
 
Dagens låt: These Colours Don't Run - Architects

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0