Under sweet autumnal skins is our myth dispelled.

Ja, vi ska kanske inte döma ut den där Fight Club-profetian allt för tidigt, mina sömnsvårigheter har nämligen fortsatt hela veckan. OCH - det har brunnit i mitt hus! Inte i MIN lägenhet, men brandkåren var här och allting. Och häromkvällen när jag försökte sova, och gjorde som jag alltid gör när jag har svårt att sova: släpper lös galenskapen som gömmer sig i min hjärna och låter den löpa fritt, blev resultatet att jag fick en oförklarlig bild i huvudet där jag delade säng med en delfin i en pommes frites-påse. Typ såhär:
 
 
Med den bilden i huvudet var det till och med svårare att sova än den gången då Miss Piggy skrek "Kom igen! En gång till!" så fort jag blundade.
 
Därför är jag nu MYCKET vaksam mot främlingar. Om någon börjar prata, verkar trevlig och sedan vill göra tvål eller slåss, DÅ vet jag att jag har tappat förståndet.
 
Dagens låt: Shield Your Eyes - Dry the River

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0