Lookin' like a poor man's Arthur Baker.

Jag läser just nu en kurs där ca 50% av alla studenter är av asiatiskt ursprung. Jättetrevligt med mångfald såklart! Men det har också fått mig att inse något rätt obehagligt hos mig själv - nämligen att jag har en hel del förutfattade meningar angående denna grupp människor. Tidigare i veckan var det nämligen några grupper som fick den stora äran att presentera sina affärsidéer för oss andra (ja, det var EXAKT så stråkigt som det låter), och jag märkte då att jag hade oerhört svårt att ta det de sa på allvar, utan satt istället och väntade på att något i stil med det här skulle hända:
 
 
 
 
Jag visste väl att mitt intresse för märklig asiatisk film aldrig kunde vara nyttigt.
 
Dagens låt: No Sex For Ben - The Rapture

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0