I'm a foolish, fragile spine.

Nu har jag inte skrivit på ett par dagar, och bästa sättet att stilla er nyfikenhet över vad jag har haft för mig är väl att dela med mig av lite bilder.
 
 
Ibland när man har en ledig dag är det skönt att tillbringa den tillsammans med någon likasinnad, exempelvis min vän Alice. Vi vet nämligen att bästa sättet att spendera dagen på är att leka tills man blir trött, och därefter ligga i soffan och sova framför Ellen.
 

Ibland är det inte riktigt lika skönt.



Jag har dessutom provat på livet som gallerivärd. Mest var det roligt, men ibland när det inte kom så många besökare och man hade blivit lite kall var det tråkigare. För att liva upp det hela poserade jag lite brevid en bild på den potentiellt höga Scott Gorham. Efter min volontärinsats på Galleri London fick jag besök av en vän som drack vin och spelade Skyrim och Diablo III tillsammans med mig, men det fastnade tyvärr inte på bild.
 
 
Lördagen fortsatte i samma spår då min allra bästa lillebror kom och hälsade på. Vi spelade Resident Evil 5, och han var oerhört fokuserad.
 
 
Jag gick mest vilse och öpnnade kistor som jag inte skulle öpnna, som vanligt, men var glad ändå. Efter det fick vi ännu mer trevligt sällskap och gick ut och drack en öl. Eller två...
 
 
På söndagen drabbades jag av städlust. Detta händer cirka två gånger om året, och är därför bäst att ta vara på. Dagen spenderades alltså mest med att skrubba kaklet i badrummet, men en del tid ägnade jag även åt att sköta om mina blommor.
 
Nu är det en ny vecka, med nya möjligheter och nya saker att se fram emot, till exempel premiären av The Walking Dead på söndag.
 
Dagens låt: Smother - Daughter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0