Tried liberation of my own free will, but it left me looking to get higher still.

Ursäkta avbrottet, men jag har lite mycket att stå i. Jag vet inte riktigt hur jag tänkte när jag planerade den här här hösten, under de närmaste tre veckorna ska jag nämligen hinna med att tentera 30 högskolepoäng (motsvarande en hel termin alltså) samtidigt som jag också har tagit på mig en massa jobb. Just nu sitter jag och försöker värka fram en text om Bukowskis, och vid en artikelsökning hittade jag detta:
 
 
Det här är ju självklart ingenting jag kan använda i min uppsats, men det är kanske det som också gör det så intressant. Peder Lamm och OPIUM?!? Jag MÅSTE veta mer! Så nesligt (om det inte redan är ett vedertaget ord hittar jag på det nu) det känns då att just DEN artikeln inte finns att läsa på internet. Jag måste allltså beställa fram tidsskriften i fråga från Carolina Rediviva och gå dit och läsa den. Och ja, jag börjar på riktigt överväga det.
 
 
Dagens låt: Simple As This - Jake Bugg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0