I wanna win in this world but it's pushing me out.

Nu när alla tentor är klara har jag unnat mig några dagars verklighetsflykt i form av TV-spelet Dishonored. Och det är möjligt att jag kan ha blivit lite ... överstimulerad. I flera dagar spelade jag från morgon till kväll, helt utan mänsklig kontakt. Efter ett tag glömde jag bort HUR många dagar det hade gått, och trodde på riktigt en stund att jag hade missat första föreläsningen på nya kursen. När jag sedan spelat igenom hela spelet kändes det så tomt att jag började om från början igen.
 
 
Men när man börjar drömma i night vision (se bilden ovan) och lägger ner oroväckande mycket tid på att bära kroppar för att göra en "installation"...
 
 
... då kanske det är dags att göra något annat.
 
Dagens låt: Miracle - Ghost Beach

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0