Just hear the beat drown over all this lonesome sound.

När jag är på en riktigt bra konsert, när man är precis så där berusad att man uppskattar musiken till max och liksom är kär i alla i bandet och allt är så bra att man inte vet vart man ska ta vägen så man bara släpper lös alla hämningar och hoppar och dansar utan att ens känna sig dum och allt känns helt jävla PERFEKT, då brukar jag önska att jag kunde leva i just det ögonblicket för evigt.

Därför brukar jag ta tillfället i akt vid de lite lugnare låtarna, då man känner att man överlever utan att hoppa omkring, och filma en stund med mobilen. Igår var EXAKT en sådan kväll. Wu Lyf var helt jävla ofattbart bra, och jag lyckades spela in en riktigt fin del av spelningen. Trodde jag. Men när jag kom hem upptäckte jag att videon var ungefär såhär:



Lyckligtvis har någon annan spelat in en video som är mer representativ för kvällen. Tror till och med att man kan se en skymt av mig där i folkvimlet.



World Unite! Lucifer Youth Foundation.

Dagens låt: We Bros - Wu Lyf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0