Quit these pretentious things and just punch the clock.

Ibland kommer jag på något roligt jag vill skriva om, och för att inte glömma bort det skriver jag upp det i mobilen. Oftast handlar det om att jag kommer på något precis innan jag somnar, eller när jag åker buss. Den senaste tiden har mina noteringar i telefonen varit lite ... svårbegripliga, såhär i efterhand. Jag menar, vad tänkte jag egentligen när jag skrev upp "jag är en svan"? Och hur resonerade jag när jag trodde att mina tankar kring ett skulpturmaterial som skulle vara en blandning mellan lera och wienernougat (!), skulle kunna intressera någon annan?

Och ni undrar varför jag inte bloggat på en vecka?



Dagens låt: Sprawl II (Mountains Beyond Mountains) - Arcade Fire

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0