Maybe we will fail, but at least we will be free.

Idag är det min födelsedag, och jag har verkligen gått in för att göra det till den bästa födelsedagen någonsin. Har ätit tårta till frukost, spelar just nu Resident Evil med min älskade bror, och till kvällen ska vi åka till Stockholm och dricka öl och kolla på Wu Lyf. Felfri plan.

Jag ville dessutom vara extra fin, och sov därför med flätor. Innerst inne förstod jag att jag, för maximal lockighet vid utgången, borde gå i flätor ända tills det var dags att gå - MEN jag ledsnade på att känna mig som hon i Million Dollar Baby som slår Hillary Swank så hon ramlar på en pall och blir förlamad, och började dessutom tvivla på att jag ens skulle vara snygg i lockarna. Så jag tog ut flätorna. Och titta! Det blev inte fult.



Problemet är ju bara att med min hårkvalité kommer den här frisyren vara ett minne blott ikväll. Och SÅ enkelt är det att förstöra för sig själv.

Dagens låt: We Bros - Wu Lyf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0