Everything looks perfect from far away.

Jag kom precis på en jättedålig ordvits, som jag tänkte att jag skulle spara på till det perfekta tillfället, men sen insåg jag att det tillfället ALDRIG kommer komma. Så jag gör mig av med den på en gång, och om ni någon gång befinner er i en PERFEKT situation är det fritt fram att sno.

Om någon skulle säga något dåligt om Take That, så skulle man kunna flika in och säga: Take that, Take That!

Slut på meddelandet.



Dagens låt: Such Great Heights - Postal Service

Kommentarer
Postat av: Sussi

Hahaha!

Sv: åh roligt! Jag försöker få lite svar från Inger för jag har noll koll på hur många man ska läsa och om eller hur man ska göra praktiken då.

2012-03-20 @ 09:51:11
URL: http://parcepio.blogg.se/
Postat av: Sussi

Sv: Åh tack experten så mycket för den braiga informationen! Syns på fredag! :)

2012-03-21 @ 12:10:20
URL: http://parcepio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0