Don't turn yourself into Lucifer's fool.

Jag har funderat rätt mycket på nyårslöften den senaste tiden, mest för att det precis blivit ett nytt år, men också för att det känns som om jag BORDE lova mig själv något. Problemet är bara att jag vill lova mig själv något som känns rimligt att uppnå, inget jävla "jag ska göra en ny sak varje dag" eller "jag ska börja träna" eller "jag ska vara glad" tjafs som man vet att man ALDRIG kommer kunna upprätthålla.

Därför har jag funderat ända fram tills idag på vad jag skulle kunna tänkas avge för nyårslöfte (så länge det fortfarande är januari är det okej). Inatt kom det till mig.

Mina nyårslöften 2012:

Andas lugnare
Duscha oftare

Två helt outstanding nyårslöften eftersom de både är relativt lätta att hålla, och kommer ha en positiv effekt på min hälsa och hygien. 2012 kommer bli ett bra år.

Dagens låt: Holding On To Black Metal - My Morning Jacket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0