Violence in the flowers where they found you.

 
Innan Batman värmde jag upp lite med att leka Catwoman och lät Sofie och Jonathans kattunge somna i mitt knä. Söthetsdöden.
 
Så. Har alltså precis sett The Dark Knight Rises - grät vid tre tillfällen, tackar som frågar - och har väl egentligen bara detta att säga (och ursäkta på förhand): satan i helvetes jävla KUK vad bra den var.* Var lite osäker på hur det skulle gå att följa upp The Dark Knight, men jag måste medge att den lyckades överträffa alla mina förväntningar. Så just nu undrar jag egentligen bara en sak: Vart finns den här sekten, och hur går jag med?
 
 
Ps. Imorgon åker jag på Way Out West = osäker uppdatering de närmsta dagarna.
 
Dagens låt: The Hours - Beach House
 
* Eftersom Batman brukar VARA det högsta betyget på min betygsskala tror jag att en recension är överflödig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0