I feel this great pressure coming down on me.

 
Igår spenderade jag skamligt mycket pengar på ett överkast. När jag sedan kom hem och la det på sängen, som man ju gör med överkast, höll jag på att dö för att det var så snyggt. Jag var tvungen att lägga mig på sängen, för det var liksom så fint att jag ville vara NÄRA det. Och DÄR, som om situationen inte redan var tillräckligt oroande, fick jag plötsligt en väldigt tydlig känsla av att jag hade drömt om EXAKT den här situationen - att jag köpt en ny säng som var alldeless för stor, och ett överkast som var alldeless för dyrt. Det hela var mycket obehagligt, speciellt eftersom jag för mitt liv inte kan komma på om det här var en mardröm eller inte.
 
 
Det här är galenskapens ansikte.
 
Dagens låt: Peace & Quiet - White Lies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0