Headlights on the hillside, don't take me this way.

Oj, oj, oj vad det har hänt mycket sedan jag skrev sist! Kom till exempel iväg och köpte ett nytt duschdraperi iallafall. Efter lite svald ilska vill säga. Passade även på att köpa lite hårfärg, så nu är jag rödhårig. Sedan har jag hunnit med att hälsa på Jean som kommit hem från Mexiko, gått på studentskiva, firat mors dag i Måviken och sett Baksmällan II på bio. Vilket liv man lever alltså! Nu ska jag ta igen lite missat P3 Spel. Och kanske spela något också.



Var snälla och bortse från det ansträngda ansiktsuttrycket (det här med egobilder är en konst jag inte riktigt bemästrar) och fokusera istället på hårfärgen. Lite ojämnt resultat, men jag har läst att det är inne att ha utväxten i en annan färg. Så det så.

Dagens låt: Bigger Than Us - White Lies


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0