I was a quick wet boy, diving too deep for coins

Telefonen ringde och väckte mig 09.30 imorse, yrvaken tog jag upp mobilen och fick för mig att det var pappas nummer som stod på skärmen. Därför ansträngde jag mig inte direkt för att inte låta nyvaken och svarade: "Godmorgon". Blev lite förvånad när det visade sig vara min chef som pratade tillbaka i telefonen och bad om ursäkt för att hon ringde så tidigt. Lite pinsam start på dagen... Nu är iallafall dagens korsord löst, och kaffet är uppdrucket, så nu måste jag hitta på något annat att fördriva dagen med. Ta sig an diskberget på diskbänken kanske? Nää... Kanske efter att jag spelat TV-spel. Mina underbara vänner gav mig ju Uncharted i födelsedagspresent! :)

Nu är resan till Berlin bokad. I maj åker jag dit tillsammans med Fia och Sussi! Förhoppningsvis åker Maja och Philip dit samtidigt och hälsar på Philips DJ-bror som bor där, så att vi kan träffas och klubba! :D

Dagens svordom: Råttfitta

Dagens låt: Flightless Bird, American Mouth - Iron And Wine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0