Twenty four and there's so much more...



Igår fyllde jag år, och ikväll blir det kalas där det kommer att bjudas på denna tårta. För er som vill bli lite frestade så är det en vit chokladmoussetårta med en botten av mandelmassa och kakao (som jag bakat själv alltså). Jag gjorde rosor av mandelmassa (går precis lika bra som marsipan) som jag målat med karamellfärg. Sedan har jag spritsat mörk choklad, som visade sig vara skitsvårt, därför blev det inte jättesnyggt... Men jag är ändå rätt nöjd! Visst blev det väl likt min inspirationsbild?

Man kanske blir lite lurad av rubriken, men jag fyllde bara 21 (man kan ju inte ändra låttexten bara för att åldern inte stämmer...), så nu finns det ingenting som hindrar en från att åka till USA längre! Fast först blir det nog Berlin...

Dagens låt: Old Man (Live At Massey Hall 1971) - Neil Young


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0