Feel good hit of the summer!

På torsdag fyller jag 21, och töntigt nog tycker jag att det känns himla gammalt. Så för att göra det hela lite roligare planerar jag mitt kalas istället för att nojja. Tänkte göra min godaste chokladmoussetårta, och vill fixa någon cool dekoration så att jag har något att pyssla med i veckan. Satte mig därför och googlade lite för att få inspiration, och funderar på att göra något i stil med det här:



Har bestämt att det inte blir någon festival i sommar, istället planerar vi en roadtripp på västkusten. Det kommer säkert bli awesome, men för att stilla festivalabstinensen lite har jag nu också bokat biljetter till Queens of the Stone Age i maj. Det kommer alltså bli Foo Fighters, Biffy Clyro, Band of Horses och Queens of the Stone Age under våren/sommaren, är sjukt peppad!

Dagens låt: Feel Good Hit Of The Summer - Queens Of The Stone Age


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0