This is the end, beautiful friend

Nu börjar jag seriöst fundera på om jag är en av de ytterst få människor som får körtelfeber två gånger i sitt liv. Efter en vecka har jag fortfarande inte blivit frisk, i morse kom febern tillbaka och min hals har börjat svullna upp och gör ont på samma sätt som när jag hade körtelfeber. Skulle kännas fett skönt om så inte var fallet, för jag vet vad som väntar: Frukansvärda halsmsärtor som gör att man blir tvungen att svälja något bedövningsmedel, som används vid avmaskning av hundar, för att kunna svälja överhuvudtaget. Trots bedövningsmedlet kan man fortfarande inte äta något annat än mosad banan och silad soppa (bitarna i soppan är för stora), försöker man sig på att äta limpa doppad i soppa hostar man blod. Dessutom har man skithög feber dygnet runt i ungefär fyra veckor. Som om det inte vore nog känner man sig trött i flera månader efterråt, så pass mycket att läkaren säger att som följd av sjukdomen har man hamnat i en depressiv period.

Fy fitta, jag vill bli frisk NU!

Dagens låt: The End - The Doors


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0