Stackars Vickie B...



...som måste genomlida så många tråkiga middagar, galor och konserter. Hon ska ha fett mycket cred för att hon alltid lyckas se så glad och intresserad ut!

Ska bli fruktansvärt skönt att bröllopet är över imorgon! Jag gillar kungafamiljen (tycker egentligen att jag borde vara emot, men what the hell, vem vill inte betala typ 10 kronor eller vad det nu är om året för att de ska kunna bjuda på komik. Som det här. Och för att alla tanter ska ha något att läsa om i Svensk Damtidning.), och det är ju roligt för dem att de gifter sig, men någon jävla måtta får det väl vara. Jag erkänner att min aningen negativa inställning enbart beror på att jag sitter fast framför tv:n och det enda som finns att se på är bröllop och fotboll. Ibland undrar jag varför jag betalar TV licens...

Vad kommer förresten Daniel heta i efternamn nu?

Dagens låt: Bloody Mother Fucking Asshole - Martha Wainwright


Kommentarer
Postat av: Caroline

Det undrar jag med!

2010-06-21 @ 15:01:25
URL: http://carolinegerhardt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0