Not bad luck...

I onsdags var vi på Gröna Lund, vilket var jävligt kul i sig, men dagen blev genast bättre när jag i kön till Fritt Fall såg Taylor Hawkins!!! Bara någon meter ifrån mig! Om jag inte hade varit så feg hade jag gått fram och pratat istället för att nu sitta och skylla på att jag ville lämna honom ifred eftersom det måste vara jobbigt att vara kändis. Hursomhelst blev jag så starstruck att jag och Arvid på vägen upp i Fritt Fall mest kollade efter vart Taylor hade tagit vägen, så vi missade att vi kommit upp till toppen och att kortet togs, helt plötsligt föll vi bara, helt värdelöst. Om man inte hinner ladda innan fallet så får man inte samma härliga känsla i magen - tråkigt! Men sjukt värt att ha sett Taylor, som för er oupplysta är trummis i Foo Fighters.

Dessutom blev Arvid itusågad av Tobbe Trollkarl, så dagen var fylld av kändisar!

Dagens låt: Not Bad Luck - Taylor Hawkins & The Coattail Riders


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0