These day dreams...

Har precis ätit en hel paprika.

Idag har jag varit på en riktig shoppingrunda, rätt tragiskt att erkänna att man är en del av konsumtionssamhället och faktiskt känner sig märkligt uppfylld efter att ha köpt nya saker. Saker, saker, saker... Det var iallafall fina saker! :) Tänker fortfarande inte sjunka så lågt att jag går igenom vad jag köpt (no way!), efter helgens kollektiva Youtubande efter IQ-befriade modebloggare har mitt hat mot dessa bloggar bara ökat! (http://www.youtube.com/watch?v=lsACbJMWm94) Tillåter bara mig själv att skriva att jag gjorde av med mest pengar på Indiska, har pimpat upp rummet ännu mer! :D Ska nog till och med vara så töntig att jag lägger upp bilder på det när jag är klar med allt... :P Vill man komma och se det IRL så går det också bra (även om jag nuförtiden är rätt upptagen), det är bara att slänga iväg ett sms! :)

Egentligen ska jag plugga lite nu, men självdisciplinen ligger inte riktigt på topp... Fast ska nog ta mig i kragen så kan jag belöna mig själv med lite Idol efterråt. Ingen sport direkt, men jävligt habil tv-underhållning! Har på tal om det precis varit en ärlig medborgare och anmält tv-innehav, så nu slipper jag bli sniglad i ögat...


Är för övrigt jävligt nöjd med valet av nation. Snerikes FTW!

Dagens låt: Cassius - Foals


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0