Keep myself riding on this train

Åh, ibland blir man så jävla arg! Som om allting händer dig, har du någon aning om vad som har hänt mig eller någon annan? Har du hört av dig till oss? >.< Tjejer säger jag bara... Ett förfärligt folkslag!

Förutom de här tillfälliga aggressionerna är allt helt okej just nu, klarade berättandeexaminationen igår och känner mig förvånansvärt lugn inför samtalsexaminationen på torsdag. VFU:n nästa vecka ska faktiskt bli kul, känns nästan som om man får lite ledigt från allt! :P Kommer säkert att få äta upp det där sen... Har bestämt mig för att gå på nollning ikväll, filmtipsrunda och sedan premiär för Tuesdays by Snerikes! :D Imorgon blir det lite shopping tror jag, garderoben skulle kunna behöva en uppdatering. Dessutom ska jag fixa lite mer grejer till min nya lya, har fixat möbler och gjort mig av med alla kartonger men det är fortfarande några detaljer som saknas... Börjar bli riktigt mysigt iallafall, trivs asbra! :)

Funderar lite... Live my life on a lullaby.

Dagens låt: Underdog - Kasabian


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0