I'll sing in your ear again...

Kommer nog inte skriva så mycket mer på den här bloggen framöver... Har startat ett nytt bloggprojekt, som än så länge är lite hemligt men jag lovar att hänvisa er vidare när tiden är mogen! ^^ Känns det inte rätt kul att jag låtsas att jag över huvudtaget har några läsare nu helt plötsligt? Skit samma, skriver kanske något inlägg då och då när jag behöver ventilera mig och plita ner något kryptiskt. Den här bloggen har ju alltid varit till för mig själv och inte menad för någon större allmänhet, men det blir det ändring på med den nya bloggen! :D

Dagens låt: The Drugs Don't Work - The Verve


Kommentarer
Postat av: Maja

Jag läser alltid din blogg så en läsare har du iaf :).

2009-09-22 @ 22:56:22
URL: http://majaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0