Say it with a smile boy!



Så var det äntligen söndag så man kan vila ut lite! Har varit en rätt tuff vecka med mycket plugg och lite fritid, men nu är jag äntligen ledig! Gårdagen var nog jobbigast med högskoleprovet, men rättade provet och kollade på gammal statistik (man vet ju fortfarande inte helt säkert om statistiken ser likadan ut i år) men enligt det så fick jag jävligt mycket bättre än jag hade förväntat mig, så jag är skitnöjd! :)

På kvällen blev det utgång för att fira Sofie som fyllde 19, trots att jag var skittrött efter provdagen så blev det faktiskt kul! Hade lite förfest inne i stan och käkade kycklingspett med jordnötssås från Amazing Thai - så jävla gott! Sedan drog vi vidare till standardstället Williams (nej, vi hade ingen bättre fantasi än så...), vilket var trevligt. Jag och Sussi hade fett kul utanför universitetshuset (varför hamnar jag alltid där?). Något som möjligtvis var lite mindre kul var väl att jag träffade de killar som förut beställde en teckning av mig, jag skulle rita av den ena killen för 200 spänn och bilden skulle han få i födelsedagspresent av den andra killen, hur som helst så kom de nu och hämtade bilden, men fick man några pengar? Nej. Jävligt dåligt gjort faktiskt, men orkar inte bli sur över det, killen som fick bilden blev ju glad och det tog mig typ en eftermiddag att göra den... (Jag är för snäll jag vet.) Men förutom det så var kvällen helt okej!

Dagens låt: 3's and 7's - Queens of the Stone Age

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0