At 12:59 I sing lullabies.

Så var det måndag igen. Det var fett skönt med helg, var hemma och vilade upp mitt trötta jag och kollade på lite film och stuff. Jävligt najs, men nu är det över... Kul egentligen hur mycket man hinner vända på dygnet bara för att man är ledig en extra dag, somnade inte förrän 2 inatt. Extra glad för det blev man ju när de ringre och frågade om jag kunde jobba idag! ^^ Så nu sitter jag här med en värmedyna på ryggen som helt plötsligt gör jätteont och vilar lite innan jag ska sticka iväg och ta hand om min lilla unge. Fick reda på att en av de andra assistenterna har slutat, så jag kommer förmodligen att få jobba lite mer framöver. Jag försöker intala mig själv att det faktiskt ska bli ganska kul att jobba, för egentligen så orkar jag nog inte, fats det är bara för att jag är lite förslappad efter långheögen och har blivit för lat och bkväm. Egentligen spelar ju allt det här ingen roll, för hon behöver mig och det är det som är huvudsaken! :) Men det ska faktiskt bli lite kul också, har inte träffat henne på jättelänge!

Hade en liten nostalgikväll hemma hos Sussi i lördags btw, kollade på Yrrol (så. jävla. kul.) och den gamla klassikern Children of the Corn. Skrattade typ hela filmen! XD Hittade lote sköna bilder på Isaac, en ruggigt skum unge som man garvar så fort han är med i bild, och tro det eller ej, en bild på honom som vuxen! ^^


   


Dagens låt: 12:59 Lullaby - Bedouin Soundclash

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0