We'll just have to wait and see...

Okej, ett seriöst inlägg... :P Har precis vaknat och väntar på att studentstaden ska behandla ansökningarna, närsomhelst får man svar. Känner att jag håller på att bli lite tönt! ^^ Tror iallafall inte att jag får något studentrum den här gången heller, så jävla många som söker just nu! Får vänta någon månad tills det lugnat ner sig lite...

Just nu känns ingenting speciellt kul. Känns som om alla runt mig är ledsna och mår dåligt, jag vill att alla ska må bra! Sa det igår till Fia: skulle det inte vara härligt med bara en månad eller till och med bara en vecka utan att någon är ledsen?

Undrar vad man ska göra idag egentligen...

Dagens låt: First Day of My Life - Bright Eyes

I don't know where I am
I don't know where I've been
But I know where I want to go

Kommentarer
Postat av: Sussiloililio

Spännande. Tror inte jag får nått iallafall på studentstaden, är ju alltid typ 100 pers före mig :S

Men igår natt blev jag allra först på en lägenhet, fast nu låg jag på 35... >.<

2009-08-14 @ 11:26:35
Postat av: Evelina

Hur blev det med "vår" lägenhet då? ^^

2009-08-14 @ 23:35:02
URL: http://enoughspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0