So there is something in my way...

Var på min första dag på universitetet igår, satt i en föreläsningssal och förväntades lyssna på massa info men insåg att jag redan visste det mesta och att det var för tråkigt att lyssna på så jag satt mest och skrev massa skit i mitt block. Kändes skönt att jag och Maja hade varandra! :) Nollningen startade på kvällen, blev indelad i Disney-gruppen tillsammans med Maja (skönt igen). Blev lite mjustart på det hela med några lekar och utgång på Stocken vilket var trevligt! Har höga förväntingar på fortsättningen! :D

Skitjobbigt att komma hem idag dock. Insåg idag också att det jämt kommer att vara så här, att det är ingenting som går över. Det var rätt tungt. Det är inte mig det är synd om, men fy fan vad skönt det blir att flytta på tisdag!

Dagens låt: Rules To Follow - Her Majesty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0