I'll be massive conquistador, give me soul and show me the door!


Den 1:a september bär det alltså av härifrån, då flyttar jag in till Uppsala. Ska leva äkta studentliv och flytta in i ett studentrum i en korridor på Kantorsgatan, kan bli jobbigt, men kan också bli skitkul. Jag hoppas på det senare! :D Hursomhelst kommer jag iallafall att bo i stan och just nu räcker det för mig! ^^ Lite konstigt känns det att jag fortfarande inte har sett rummet så jag kan inte förbereda så mycket med att köpa möbler och så, har ju bara typ en vecka på mig att flytta också... Men jag är ändå glad som fan. Det borde förresten alla vara, nu slipper ni mitt tjat om att flytta här på bloggen! Och jag kan börja tänka på annat (som om jag inte redan gör det... :S).

Annars har det inte hänt så mycket kul faktiskt, har mest bara hunnit sova sedan sist. Därför ska jag inte heller tråka ut er mer, ska gå och tvätta lite lakan och handdukar istället! :)

Dagens låt: You Think I Ain't Worth a Dollar, But I Feel Like a Millionaire - Queens Of The Stone Age

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0