I went out in the rain, suddenly everything changed...

Så har ännu en dag gått. Har förlorat i Monopol igen. Har däremot vunnit några partier hjärter. Har förbannat mänskligheten ännu en gång, det börjar bli en dålig vana. Har också hunnit med lite kvalitetstid med min kära vän TV:n, det var länge sedan faktiskt. Fick inte studentrummet, precis som jag trodde, så nu är vi tillbaka på ruta -34 eller något sånt. Tycker ni er ana en viss negativitet och pessimism? Då anar ni rätt.

Såg precis att The Walkmen spelar på Göta Källare den 1:a september. Varför ska de spela på en tisdag för? Måste vara på en föreläsning om kroppsspråkets betydelse i undervisningen kl 08:15 dagen efter... >.< Kanske lika bra, för jag har egentligen inte råd. Köpte ju studentlitteratur för hela Allmänt utbildningsområde 1 igår för 2000 spänn som jag egentligen inte hade, kom nog undan rätt billigt men det är ändå mycket pengar.

Nu ska jag sova (who am I kidding?) och hoppas på att morgondagen blir lite bättre, har inga större förhoppningar men...

Dagens låt är fortfarande First Day of My Life med Bright Eyes. (För er som inte fattar att de två senaste inläggen är skrivna på samma dag...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0