Where are we, what the hell?

Har varit en rätt skön dag idag, tog sovmorgon och åkte därefter en tur till Stensunda och hälsade på släkten lite. Sen blev det Uppsala vilket blev väldigt lagom och mysigt. Har nästan fixat kläderna till studenten, som för övrigt känns väldigt långt borta just nu... Jag vet att jag säkert kommer att ångra mig och sakna gymnasietiden när man väl har slutat, men just nu känns allt bara skit. Jag orkar vekrligen inte med mer tjafs hit och dit och hela tiden behöva så i mitten. Vår skiva kommer ju till exempel bli jävligt intressant... Nästan så att man fundera på att lämna över ksiten på någon annan och sedan strunta i att gå, för som det ser ut nu så kommer allt bara gå åt helvete. Men, å andra sidan så rör ju ingenting av det här mig egentligen, jag bara bryr mig för mycket om alla människor. Kryptiskt I know, men man kan ju inte lämna ut sånna här saker på internet hursomhelst (lite ironiskt att man skriver något överhuvudtaget då... :P).

Läste ut Tisdagarna med Morrie igår, söt historia! Det blev ju några tårar mot slutet... Det var ju inte utan att man blev lite inspirerad faktiskt, han sa så jävla mycket smart den gubben! :)

Nej, nu känner jag att jag inte har så mycket mer att bidra med, ska försöka läsa lite i Gökboet ikväll så att man kan bli av med den också...

Dagens låt: Hide and Seek - Imogen Heap

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0