Off in the night while you live it up I'm off to sleep

Så länge höll mitt löfte om att inte köpa fler Kings of Leon skivor, har nyss skickat iväg en beställning av de tre restrerande... Inte så bra egentligen med tanke på att jag drog iväg en beställning i söndags och handlade för 300 (damn you CDON och er jävla super-rea! >.<) Men nu när jag vet att jag kommer att kunna knarka ännu mer KOL inom loppet av några dagar så känner jag mig mycket gladare än jag gjorde vid mitt förra inlägg. Fan vilken musik-junkie man är! Nu när IPRED lagen börjat gälla hade jag lovat både mig själv och min pappa att sluta ladda ned, och man kan ju se vad konsekvensen av detta har blivt: har handlat upp hela studentbidraget på skivor inom loppet av 8 dagar! Blir nog inte så mycket shoppande imorgon när vi ska in till stan, men följer med ändå... Någon kopp latte ska man väl fortfarande ha råd med! :)

(Dagens låt är fortfarande Use Somebody - Kings of Leon)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0