And now we're hanging on by a heartbeat.

Jag befinner mig just nu i något slags komaliknande tillstånd pga det är väl det som händer när man panikpluggat till en tenta samt ätit en kost enbart bestående av påskgodis (damn you Jesus!). För er som undrar hur lågt jag har sjunkit är det här det exakta måttet av min lathet:
 
- Fantiserar om en ananas man slipper skära och bara kan äta direkt - lite mer som ett äpple (= den enda frukt som existerar i min fruktkorg, mycket på grund av tidigare nämnda egenskap).
 
- Ligger i sängen och läser A Clash of Kings som e-bok och minns tiden då man var tvungen att VÄNDA BLAD med fasa.
 
- Orkar inte ta ställning till huruvida Sky Ferreiras fåniga läpp-putande förstör denna låt eller ej. (Det lutar åt det senare då låten faktiskt är nästintill genialisk.)
 
 
Nu ska jag vädra lite, innan exakt allt i lägenheten blir baconrökt.
 
Dagens låt: Everything Is Embarrassing - Sky Ferreira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0