Have love, will travel.

Här kommer ett tidsinställt inlägg ifall hotellets WiFi inte håller måttet.

En av anledningarna till att jag älskar att ÄGA filmer, istället för att bara ladda ner, gå på bio och streama, är att jag älskar extramaterial. Idag tänkte jag bjuda på mina tre favoriter, ifall någon annan också vill investera i lite kvalitetstid.

- Fyra nyanser av brunt. Killinggänget kommenterar sin egen film, och det är precis så roligt och intressant som man hoppas att det ska vara. Dessutom finns en bakomfilm där Andres Lokko går på frimärksmuseum. Bland annat.

- The Boat that Rocked. Kanske ingen höjdarfilm egentligen, men skapligt underhållande och lättsam. Kommentarspåret är roligt, och bland de många bortklippta scenerna finns några riktiga guldklimpar.

- Sagan om ringen: extended box. Ändslöst många timmar där man riktigt får frossa i anekdoter från inspelningen och tillverkandet av rekvisita. Har både skrattat och gråtit oändligt många gånger till detta extramaterial, som jag nog sett fler gånger än jag vill erkänna.

Dagens låt: Have Love Will Travel - The Sonics

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0