Superboy take a little chance here.

Idag tänkte jag berätta om lite saker jag gillar. "Varför?" kan man kanske fråga sig. "För att jag vill det" är det enkla svaret på den frågan. Med 'gilla' menar jag alltså 'gilla' på det sättet Salad Fingers tycker om rostiga skedar, och Amélie från Montmartre gillar att stoppa fingrarna i bönor.

Otippade saker som jag finner otippat tillfredsställande:

- Att smula jäst.

- Saker vikta på 3.

- Att vika saker på 3. Typ lakan, handdukar, papper...

- Att smälla bubbelplast.

- Att dra hårt i lakan när man viker dem. Alltså när man är två stycken som håller lakanet mellan sig (och viker det på 3 naturligtvis) så MÅSTE man dra hårt och liksom spänna lakanet. Annars kliar det i hela kroppen och känns allmänt obehagligt.

Dagens låt: Kool Thing - Sonic Youth

Kommentarer
Postat av: Sofie

Du vet din remsa i tre idag

2012-02-02 @ 20:46:19
Postat av: Eve

Jag vet! :D

2012-02-02 @ 20:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0